miércoles, 21 de marzo de 2012

Bona Tarda!





Com ja sabeu nosaltres cinc hem sortit per gravar l'anunci, que hem tingut que repetir a última hora.
Acabem d'arribar, amb molt de fred, però ara ja estem molt millor dins la classe :D


Tenim molta feina per davant! hem d'editar el vídeo,arreglar totes les fitxes per poder imprimir-les demà i que estiguin llestes per enquadernar-les.





La Safina que s'ha quedat sola a classe ha fet una bona feina actualitzant el blog :)












Doncs bé us deixem i ja us informarem més endavant, estem molt ocupats! Au revoir!

No hay comentarios:

Publicar un comentario